Město představilo nový klip, jenž má do Příbrami nalákat turisty

PŘÍBRAM – Radnice přestavila nový reklamní spot, který má městu pomoci rozvíjet turistický ruch a nalákat do Příbrami a okolí turisty. To se totiž dlouhodobě nedaří a zřejmě se to nepovede ani nyní.

Historické památky, divoká příroda Brd i místa pro sport a kulturu, to vše v klipu potencionálním turistům ukazuje herečka příbramského divadla Eliška Nejedlá. Klip bude město prezentovat především na sociálních sítích YouTube, Facebook a Instagram.

Nicméně potencionální turisté se v klipu už nedoví, že je v Příbrami poměrně těžké zaparkovat, že restaurace, kde vám po osmé večer uvaří, spočítáte na prstech jedné ruky, že hlavní ulice v historickém centru připomíná spíš tankodrom než pěší zónu, že pokud chcete na kole do Brd, tak tam na něm musíte z Příbrami buď dojet, nebo si ho tam dovézt autem, protože autobus, který by uměl například do Orlova dovézt cykloturisty i s jízdními koly stále nemáme… a „chloubu“ města – aquapark pro jistotu město z klipu raději rovnou vynechalo…

Případně ke všem uvedeným lokalitám turisté pohodlně dojedou autem a samotné město vlastně minou. Ke Svaté Hoře mohou jet až na parkoviště, které před několika lety radnice pronajala soukromníkovi, z něj památku navštíví a pak klidně přejedou na Březové Hory do Hornického muzea… Do Brd je z Příbrami lepší si kolo dovézt sám a divadlo, které hraje převážně večer, turisté navštíví a po představení se zvednou a vyrazí domu… a nemají důvod courat po městě.

Nicméně klip z dílny Ondřeje Burdy, který v minulosti točil krátká videa například pro Hudební festival Antonína Dvořáka, působí svižně a pěkně, jen je to trochu taková Potěmkinova vesnice, kterou se vedení města v druhém sledu tak trochu chválí, což jim ostatně asi jako jedna z mála věcí opravdu jde.

Ovšem cenu, za kterou město tento propagační klip, pořídilo, radnice v tiskové zprávě k němu neuvedla, nicméně je v ní uvedeno, že spot vznikl za finanční podpory Středočeského kraje.

.

Komentáře